|
Auteur |
Bericht |
enkidoe
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 30 apr 2012 18:03 Onderwerp: informatieplicht Duo |
|
|
ik zit met het probleem dat ik niet precies weet waar ik deze moet plaatsen, hoop dat ik de vraag op de goede plek stel.
Ik heb een studieschuld welke nog niet afbetaald is, ik heb enkele jaren gewerkt en ben toen weer begonnen met studeren. De terugbetaling is toen gestopt. Nu krijg ik een brief van duo dat over 2 dagen een x bedrag wordt ingehouden van mijn rekening; de terugbetaling gaat weer beginnen.
Wat mij stoort is het feit dat ik niet eerder op de hoogte ben gebracht en dat er nu een brief komt waarbij ik over 2 dagen weer met terugbetaling moet beginnen. Heeft Duo geen communicatie/informatieplicht? Is het normaal dat je geen bezwaar of reactie kunt geven ?
Dank voor de reactie |
|
|
|
 |
Thessa
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 92
|
Geplaatst: vr 04 mei 2012 12:00 Onderwerp: |
|
|
Wat is er dan veranderd? Waardoor moet je nu wel weer terug gaan betalen? (gestopt of klaar met je studie?) |
|
|
|
 |
enkidoe
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 05 mei 2012 0:02 Onderwerp: |
|
|
Thessa schreef: | Wat is er dan veranderd? Waardoor moet je nu wel weer terug gaan betalen? (gestopt of klaar met je studie?) |
inderdaad, klaar met de 2e studie.
De schuld is van een 1e studie welke ik niet afgemaakt heb |
|
|
|
 |
|