Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Force justice ...
Uwv, zw en bet...
Briefadres bij...
verkiezingsbed...
Volkshuisevest...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu di 05 aug 2025 22:59
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

ik ben het slachtoffer van een valse aangifte en heb 20 maan
Moderator: Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
slachtoffer

Leeftijd: 47
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen

BerichtGeplaatst: do 19 apr 2012 23:55    Onderwerp: ik ben het slachtoffer van een valse aangifte en heb 20 maan Reageer met quote Naar onder Naar boven

Beste mensen,
ik weet mijn god niet met welke woorden ik moet beginnen, noch met welke zin ik moet afsluiten, ik ben zeer blij dat deze forum bestaat, dit wist ik niet.
ik heb iets erg gedaan, ik ben vreemd gegaan met een kennis zijn vriendin, ik kon het niet verkroppen en heb hem dit in waarheid verteld, hij vroeg mij het geld terug die hij aan mij gaf om iets te ondernemen met elkaar een taxibedrijf te starten, en ook omdat hij bang was dat zijn Roemeens vriendin, dit geld zou wegnemen van hem. ik heb het geld terug gegeven en toch heeft hij aangifte tegen mij gedaan. wij kenden elkaar lang maar gingen uit elkaar omdat ik hem vreemd vond soms, deze man heeft aangifte gedaan met de onderliggende gevoel. dat hij wraak wilde nemen, zijn vriendin ontkende dit, maar hij en ik wisten wel beter, ik werd opgepakt door de politie, en ben toen uiteindelijk veroordeeld voor witwassen en verduistering. ik kon het niet geloven dat dit mij allemaal overkwam, ik had ook tegen de rechter kunnen vertellen dat ik het niet had ontvangen, maar vertelde gewoon alles eerlijk,
achteraf heb ik er spijt van gehad dat ik de waarheid vertelde, ik had 1 bewijs dat zijn vriendin erbij was toen ik het geld gaf, hij verteld in zijn verklaring dat ik zijn vriendin helemaal niet kende, maar op de politie tap tussen mij en hem zegt hij duidelijk dat ik haar erbuiten moest houden, ik vroeg ook aan hem kan ik Nicole zien, en het spijt mij, hij zegt op de telefoon aftap van de politie waarvan wij niets wisten, dat hij het ook erg vond dat het zo allemaal is gelopen, en ik heb mijn spijt betuigt wat betreft het vreemd gegaan, hij aanvaarde de excuus, maar inmiddels zat ik al 3 maanden vast, dit is in strijd tegen zijn eerdere verklaring, dat ik Nicole niet kende, de rechter commissaris vroeg hem dat en hij zei ik mokte maar wat, en de rechter commissaris liet het daarbij??? ik mokte maar wat, kan ik dit ook dan tegen u zeggen meneer de rechter ik heb het geld nooit ontvangen, in het begin zei ik van wel maar ik mokte maar wat!! Nicole is de sleutel van mijn onschuld en de rechtbank en het hof was zo vreemd allemaal, iedereen zat maar door elkaar heen te praten rechters die met elkaar zaten te praten en de linker rechter had zijn ogen dicht de hele tijd, alsof hij in slaap viel nota bene het hof!! nu ben ik achtergekomen dat hij schizofreen was, in een zeer ernstige fase, hij hallucineert en denkt dat hij de nieuwe messias is en hij krachten bezit die niemand anders heeft, op het moment van zijn aangifte was hij schizofreen, met hallucinaties hij was al 10 jaar bekend bij de ggz als een schizofreen, met waan ideeën. de rechter wist hier echter niets vanaf, ik ook niet, tot nu pas, ik verdien straf omdat ik met zijn vriendin ben vreemd gegaan maar toch geen 20 maanden gevangenisstraf, witwassen omdat wij er een auto mee hadden gekocht voor taxi, en verduistering. ik kon mijn oren niet geloven, maar hoe kan iemand die schizofreen is hallucineert, waanidee heeft, zijn geloofwaardigheid niet in het geding is!ik neem aan als je aangifte doet tegen iemand moet er toch ook naar niet alleen bewijsmateriaal maar toch ook de toestand van de aangever controleren, de politie wist hier echter niets van af, en de rechter ook niet van zijn ernstige ziekelijke stoornis van de geestvermogens,
mensen om 7 uur doen ze elke dag de deur open in de gevangenis, ik heb maar even in de gevangenis gezeten, en ben door posttraumatische stressstoornis naar een bijzonder zorg afdeling gegaan door de psychiaters, ik hield het niet meer vol ben veel kwijtgeraakt in die 20 maanden, mijn vraag is als een psychiater van hem of zijn n behandelaar kan vertellen dat deze aangever hallucinaties heeft en waanidee heeft geconstateerd is al 10 jaar voor dat hij aangifte deed tegen mij een zware schizofreen is met waan beelden en hallucinaties en de rechter of politie dit niet wist, hoe sterk is dan zijn geloofwaardigheid??
en moest er geen onderzoek gedaan worden naar zijn, ziekelijke stoornis,
toen ik vertelde in de gevangenis dat ik onterecht vastzat werd ik keihard uitgelachen, iemand zei welkome to the club wij zijn hier allemaal onschuldig kan iemand mij helpen, of er een procedure is voor iemand met een ziekelijke stoornis van de geestvermogens wat betreft aangifte??? kan iemand mij alstublieft in godsnaam helpen, want ik trek het leven niet meer zo, en alles is zo anders voor mij geworden, ik heb nu zelf posttraumatische stressstoornis en krijg een 100 procent arbeidsongeschiktheid uitkering, met tranen in mijn ogen type ik deze brief , ik trek het niet meer en zit alleen maar thuis opgesloten durf niet meer naar buiten en krijg medicatie tegen depressie ook nog.
als er iemand is die mij kan helpen, of mij kan adviseren, bijvoorbeeld de hoge raad richting, wat moet ik doen, het kan toch niet zo zijn dat ik een onterecht veroordeeld crimineel ben, met 20 maanden gevangenisstraf achter de rug!! KAN IEMAND MIJ HELPEN IK BEN DE WANHOOP AL NABIJ.
BEDANKT.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds