|
Auteur |
Bericht |
aapje999
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 13 apr 2012 12:35 Onderwerp: bejegening bij Werk en Inkomen |
|
|
Beste mensen, ik heb een vraag.
Aangezien ik onheus bejegend ben door een trajectconsulent van de Sociale dienst zou ik willen weten of ik uiteindelijk recht heb op een andere trajectconsulent.
Er wordt mij informatie onthouden, zoals het trajectplan. Ook werd ik buiten werktijd en in de vakantie gebeld. Ik moest aan de lijn blijven om te luisteren naar haar verhaal en onterechte beschuldigingen. Toen ik aangaf het telefoon gesprek niet te willen voeren in mijn vakantie werd mij gezegd dat de consequenties dan voor mij waren. Ook werd ik ziek gemeld buiten mijn medeweten om.
Het was grenzeloos, intimiderend en niet ter zake doende.
Is hier bescherming tegen mogelijk?
Vr. groet, aapje999 |
|
|
|
 |
Regin
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1042
|
Geplaatst: vr 13 apr 2012 13:07 Onderwerp: |
|
|
Voor zover ik weet geeft de wet geen speciale regeling van de bejegening van cliënten door trajectconsulenten van de Sociale Dienst. U heeft dus geen 'recht' op een andere trajectconsulent. Het is waarschijnlijk wel mogelijk dat u een klacht over de consulent kunt indienen bij de Sociale Dienst. Ik raad u aan om uw klachten beleefd te formuleren, puntsgewijs op papier te zetten en per aangetekende post te versturen. |
|
|
|
 |
|