|
Auteur |
Bericht |
Franzois1987
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 10 mei 2012 14:50 Onderwerp: termijn recht |
|
|
hallo,
als burger ben ik verplicht om binnen de vastgestelde tijd in bezwaar te gaan tegen een besluit van het CBR. Dien ik mijn bezwaar in na de vastgestelde datum van 6 weken, zal deze niet in behandeling genomen worden en zal ik alle consequenties van dien onder ogen moeten zien.
MAAR wat als het cbr niet binnen hun vastgestelde datum van 6 weken mij reactie terug geeft. heeft dit ook gevolgen voor het cbr met name in mijn voordeel?
Graag hoor ik van iemand hoe dit in elkaar steekt. |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: do 10 mei 2012 15:59 Onderwerp: |
|
|
Gebruik eens een gewoon google... tip: dwangsom _________________ "Nusquam est, qui ubique est" |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 11 mei 2012 1:13 Onderwerp: |
|
|
Franzois1987 schreef: | MAAR wat als het cbr niet binnen hun vastgestelde datum van 6 weken mij reactie terug geeft. heeft dit ook gevolgen voor het cbr met name in mijn voordeel? |
Voor de bezwaarprocedure zelf heeft overschrijding van die termijn door het bestuursorgaan eigenlijk geen gevolgen, maar wel is er tegenwoordig de Wet dwangsom en beroep. Zie bijv. hier.
DENNIS79 schreef: | Gebruik eens een gewoon google... tip: dwangsom |
Dwangsom is nou niet bepaald een voor de hand liggende zoekterm als je geen weet hebt van die regeling... Ik vind de vraag van TS heel normaal (het gaat hier niet om een student rechten die te lui is om zijn boek te openen). _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|