|
Auteur |
Bericht |
Geheim
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 30 mrt 2012 5:03 Onderwerp: Vader Wilt omgangmet zijn kinderen moeder wilt dat niet |
|
|
Ik heb een dochter van iets meer dan een jaar. En heb ook een pleeg dochter bij mijn ex die heb ik erkend alleen ik weet zelf nog maar een half jaar dat ik die meer op de geboorte akte staat. En het twee jaar geleden gewijzigt alleen heeft mij ex dat altijd verzwegen. En toen hadden we een relatie. Nu niet meer op deze manier ben ik er achter gekomen dat ik niet meer op de geboorte akte sta. Zij en haar vriendinnen doen er alles aan om het zo moeilijk mogelijk te maken. Ze is naar de politie gegaan samen met een vriendin en aangegeven dat ik haar hebt bedrijgt maar dat is niet waar. En die vriendin heeft bij de politie gezegd dat ze kan getuigen. Wat moet ik doen. Ik mis mijn dochter en mijn pleeg dochter heel erg!
Laatst aangepast door Geheim op vr 30 mrt 2012 15:44, in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: vr 30 mrt 2012 10:52 Onderwerp: |
|
|
Sorry, na een regel of 3 was ik je kwijt....
aub misschien een samenvatting met wat enters en lege regels??? |
|
|
|
 |
|