zoetermeerman
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 10 mrt 2012 10:53 Onderwerp: eneco stedin (hulp gevraagt bij tips) kom er niet meer uit |
|
|
hoi mijn naam is peter uit zoetermeer
ik heb een probleem ik had een oude energiemeter, en kreeg op een dag brief in de bus (metervervangen)
nu bleek die meter niet oké te zijn (gas meter) en is gestuurd naar een ijk bedrijft nu maanden later rekening in de bus 2800 euro bijbetalen wegens onregelmatigheden over de laatste 4 jaar
Schik me het apezuur waarom ik kan er niks aan doen toch dat hun meter niet in orde is, dus ik heb gebeld en hun vertellen mij dat ik aansprakelijk ervoor ben, kan dit zomaar,
ik betaal voor 40/50 vierkante meter 2000 m3 per jaar lijkt me logisch verbruik toch
ook is het dan ook zo, dat ik wegens afbreken oude woning meer dan een jaar er niet hebt gewoond, en eneco energie zelfs de oude meter heeft verplaatst naar de nieuwe meterkast
ik woon nu op zelfde adres maar dan in nieuwe situatie wat zou ik hier aan kunnen doen moet betalen binnen een week en regeling kan ik niet treffen sterker nog die wil ik eigenlijk niet treffen ik wil van de rekening af ik zie even door bomen het bos niet meer ik hoop op goede tips |
|