Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
Jodelahietie
Leeftijd: 62 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 13 mrt 2012 17:08 Onderwerp: Klacht gegrond Kamer v Gerechtsdeurwaarders... hoe nu verder |
|
|
Hallo allemaal,
Enige tijd geleden heb ik voor een deurwaarder een klacht ingediend wegens het frustreren van de beslagvrije voet, onnodige en te hoge kosten en beslagleggen op mijn bankrekening terwijl er al beslag op mijn WAO lag.
Deze klachten zijn gegrond verklaard door de Kamer en ook de deurwaarder had tijdens de zitting verklaard dat er idd te veel was ingehouden en dat hij bereid was om deze kosten aan mij te vergoeden.
Nu heb ik deze deurwaarder gemaand, maar ze laten niets van zich horen. Moet ik nu naar de rechter?
Tis toch niet te geloven hoe sommige deurwaarders hun beroep uitoefenen.
Alvast bedankt voor enig advies..
gr Jolanda |
|
|
|
 |
lawyer
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 629
|
Geplaatst: di 13 mrt 2012 18:22 Onderwerp: Re: Klacht gegrond Kamer v Gerechtsdeurwaarders... hoe nu verder |
|
|
Jodelahietie schreef: | Hallo allemaal,
Enige tijd geleden heb ik voor een deurwaarder een klacht ingediend wegens het frustreren van de beslagvrije voet, onnodige en te hoge kosten en beslagleggen op mijn bankrekening terwijl er al beslag op mijn WAO lag.
Deze klachten zijn gegrond verklaard door de Kamer en ook de deurwaarder had tijdens de zitting verklaard dat er idd te veel was ingehouden en dat hij bereid was om deze kosten aan mij te vergoeden.
Nu heb ik deze deurwaarder gemaand, maar ze laten niets van zich horen. Moet ik nu naar de rechter?
Tis toch niet te geloven hoe sommige deurwaarders hun beroep uitoefenen.
Alvast bedankt voor enig advies..
gr Jolanda |
De vervolgstap zou dan inderdaad zijn om een vonnis te halen voor terugbetaling van de te veel ingehouden bedragen. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|