|
Auteur |
Bericht |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: do 21 jul 2005 12:31 Onderwerp: |
|
|
Hoe hebben anderen dit gedaan? Ik kreeg niet echt een positieve indruk van het bericht op Teletop dat veel mensen niet goed uitgelegd hadden, of de theorieen niet uit elkaar kunnen houden... Is het ook slecht gemaakt? _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
Ikke
Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: do 21 jul 2005 23:28 Onderwerp: niet gehaald |
|
|
Ik heb het niet gehaald terwijl het heel erg simpel was. Ik heb alles goed uitgelegd maar blijkbaar niet goed genoeg voor hun. Mijn antwoorden komen redelijk overeen met wat op teletop staat.
Heb een 5. |
|
|
|
 |
NN
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: vr 22 jul 2005 23:30 Onderwerp: |
|
|
ja raar joh ik dacht dat ik minstens een 8 zou hebben, ik wist alles behalve die vremde vraag over emile brunner. maar heb uiteindelijk een 7. |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: za 23 jul 2005 10:44 Onderwerp: |
|
|
Ik heb ook een 7, en had ook een 8 verwacht, maar als ik dan kijk naar het antwoordmodel begrijp ik het wel, ze hadden echt van die "reproduceer exact wat er in het boek stond"-antwoorden gewild... _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
CvW
|
Geplaatst: ma 25 jul 2005 17:58 Onderwerp: |
|
|
Ik heb ook een 7. Ik had niet verwacht dat ik een hoger cijfer zou halen dus ik ben wel tevreden. |
|
|
|
 |
|