|
Auteur |
Bericht |
stino86
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 11 feb 2012 13:44 Onderwerp: Aansprakelijkheid particuliere verkoop |
|
|
Goedemiddag Iedereen,
mijn verhaal:
In de zomer van 2011 kocht ik me een tweedehands setje velgen bij een particulier verkoper voor een wagen van mijzelf. Nu was die wagen een importwagen en was ik dus nog bezig met de procedure. Dit heeft enkel maanden geduurd en ja kwam ik een ander mooier setje velgen tegen. Met als resultaat dat ik de velgen die ik reeds in de zomer had gekocht weer van de hand wilde doen. Deze werden dan enkele weken geleden opgehaald. Maar nu krijg ik vandaag een telefoontje van de nieuwe eigenaar dat er 2 velgen niet recht zouden zijn en 1tje een scheurtje zou hebben. Nu wil hij deze komen terugbrengen en zijn geld terug.
Nu zit ik zelf ook natuurlijk in met deze zaak en wil ik hem wel tegemoet komen maar moet ik het volledige bedrag terug betalen en deze velgen terug aannemen?
heb de velgen namelijk zelf nooit gebruik en ook gekocht als zijnde recht en in orde. |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: za 11 feb 2012 20:14 Onderwerp: |
|
|
Welke informatie hebt u verstrekt tbv de verkoop? |
|
|
|
 |
stino86
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 11 feb 2012 21:07 Onderwerp: |
|
|
StevenK schreef: | Welke informatie hebt u verstrekt tbv de verkoop? |
opmaakset en het verhaal van hier boven. heb de velgen nooit zelf gebruikt
zou een velg een barst hebben. Dit zelf niet gezien maar is dan toch niet echt een verborgen gebrek. |
|
|
|
 |
|