Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
Mandy1985
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 09 jan 2012 0:14 Onderwerp: Verwijderd bericht |
|
|
Verwijderen AUB
Laatst aangepast door Mandy1985 op ma 22 okt 2012 2:36, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
TP
Leeftijd: 66 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 09 jan 2012 16:15 Onderwerp: |
|
|
Het is een heel verhaal. Veel informatie is voor een derde om je te helpen redundante informatie. Werk ook met open regels want nu leest jouw verhaal erg moeilijk. Ik heb het zelf eerst in stukken geknipt.
Je geeft aan nooit te hebben getekend voor een lening bij de Nederlandse Voorschotbank. Als dat zo is dan is de lening ongeldig. Een lening krijgt pas kracht als beiden (aantoonbaar) getekend hebben. Als je niet getekend hebt dan moet de andere partij aantonen dat je getekend hebt.
Bovendien ben je als ik het goed begrijp niet gehuwd of een samenlevingscontract en dan is zonder meer niet geldig.
Ik snap niet dat jouw advocaat daar niets mee gedaan heeft.
Ineens heb je het over studiefinanciering. Kan het even niet volgen.
In elke regeling geldt een hardheidsclausule. Als jouw ziekte noopt tot het gebruik van een auto dan kun je die auto handhaven.
Het verhaal lezende moet je je laten helpen door een financieel deskundige. Informeer in de kenissen- of familiekring en anders bij de St Vincentius stichting. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|