|
Auteur |
Bericht |
grmohlmann
Leeftijd: 79 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 05 jan 2012 14:23 Onderwerp: |
|
|
De oorspronkelijke starter van de draad en wel Bouwer schrijft dat hij het er maar bij laat zitten omdat het te vaag is en je er alle kanten mee op kunt. Het kan ook anders. Je kunt er ook een no cure no pay firma naar laten kijken zoals bijvoorbeeld www.wozexpertise.nl of een andere firma. Die kennen in de regel de ins en outs en de betreffende jurisprudentie. |
|
|
|
 |
heffingsambtenaar
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 05 jan 2012 14:26 Onderwerp: |
|
|
grmohlmann schreef: | De oorspronkelijke starter van de draad en wel Bouwer schrijft dat hij het er maar bij laat zitten omdat het te vaag is en je er alle kanten mee op kunt. Het kan ook anders. Je kunt er ook een no cure no pay firma naar laten kijken zoals bijvoorbeeld www.wozexpertise.nl of een andere firma. Die kennen in de regel de ins en outs en de betreffende jurisprudentie. |
Ik zou willen dat het zo was dat dergelijke bedrijven de ins en outs kenden, helaas leert de ervaring anders  |
|
|
|
 |
grmohlmann
Leeftijd: 79 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 05 jan 2012 14:36 Onderwerp: |
|
|
Tja, heffingsambtenaren en no cure no pay bedrijven ter zake, zullen in de regel niet de grootste vrienden van elkaar zijn, ben ik bang. Bovendien worden, zo lees ik in de jurisprudentie, beroepen die dergelijke bedrijven namens belanghebbende(n) instellen in een aantal gevallen door de rechter gegrond verklaard waardoor er in die gevallen sprake is van een onrechtmatige overheidsdaad zodat het verwijt van heffingsambtenaar m.b.t. het al of niet voldoende kennen van de de ins en outs in die bepaalde gevallen dus ook op het betrfeffende bestuursorgaan van toepassing zijn, toch ? Overal worden fouten gemaakt. |
|
|
|
 |
|