|
Auteur |
Bericht |
H.R.
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 16 dec 2011 19:16 Onderwerp: |
|
|
Over je opmerking:
Quote: | Net zoals jij zelf mag bepalen wie jouw huis binnenkomt. | We zijn het er toch over eens dat je in een VvE niet zelf mag bepalen WIE je huis binnenkomt als dat voor de taakvervulling van het bestuur noodzakelijk is? Dat was mijn off-topic opmerking en daar laat ik het bij. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 16 dec 2011 19:59 Onderwerp: |
|
|
H.R. schreef: | Over je opmerking:
Quote: | Net zoals jij zelf mag bepalen wie jouw huis binnenkomt. | We zijn het er toch over eens dat je in een VvE niet zelf mag bepalen WIE je huis binnenkomt als dat voor de taakvervulling van het bestuur noodzakelijk is? Dat was mijn off-topic opmerking en daar laat ik het bij. |
Op iedere algemene regel bestaan uitzonderingen.
Moet ik voortaan alles wat ik zeg inkapselen met duizenden voorbehouden in verband met totaal irrelevante vergezochte uitzonderingen?
Had ik moeten schrijven: net zoals je zelf mag bepalen wie jouw huis binnenkomt, tenzij er brand is want dan mag de brandweer naar binnen zonder het te vragen, en tenzij er politie aan de deur klopt met een huiszoekingsbevel want dan mag de politie de woning binnentreden, en tenzij...
Een kanttekening plaatsen is prima, maar deze kanttekening is weinig zinnig. En dan begin je over 500.000 appartementseigenaren? Duh? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|