Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
miep1976
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 29 nov 2011 2:44 Onderwerp: omgangsrecht grootouders en vader |
|
|
Een dringende vraag waarbij ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen of kunnen informeren.
Begin dit jaar is mijn ex onder curatele gesteld, en 4 dagen nadat de onder curatele stelling te boek stond bij het register en dus is uitgesproken door de rechtbank hebben wij een ouderschapsplan gemaakt en getekend.
In dit ouderschapsplan staat ook dat de onze kinderen die respec 1 en 2 jaar zijn 1 x per week een dag naar oma gaan.
Nu wil ik graag van deze regeling af, mag ik dit mijn schoonouders zomaar weigeren en ontzeggen.
Heb mijn ex schoonmoeder nu een mail gestuurd moet bekennen dat ik dit vanuit woede heb gedaan maar doet niets af aan het feit dat ik van die regeling af wil.
Aangezien mijn ex toch geen ouderschapsplan had mogen tekenen aangezien hij ook al is het 4 dagen onder curatele stond.
Of zie ik dit verkeerd.
Overigens moet ik er wel bij vermelden dat ik het ouderschapsplan ook nodig had om urgentiepunten te krijgen bij de woningbouw.
En is een ouderschapsplan rechtsgeldig of kan ik hierbij twijfel zo van afwijken of moet ik dit via de rechtbank doen.
Hoop hier snel een reactie met informatie op te krijgen |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|