|
Auteur |
Bericht |
dirkpeterstra
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvA
|
Geplaatst: ma 24 okt 2011 21:18 Onderwerp: Cancellen internetkoop |
|
|
Hallo allemaal,
Een vriendin van mij heeft zojuist (twee uur geleden) twee producten in een webshop gekocht. Nu wilt zij van de koop af. Nu ben ik al aan het speuren gegaan op het net, maar ben nog niet een bevredigend antwoord tegen gekomen.
Waarschijnlijk krijgt ze binnen twee dagen een mail waarin ze de koop moet bevestigen. Ze kan ervoor kiezen om niet te reageren... vind ik zelf niet zo heel chique.
Daarnaast vraag ik me af of ze de koop kan herroepen. Ik las op het net dat er een bedenktermijn bestaat (8 dagen - retourkosten moet je dan wel betalen). Maar zij wilt de producten helemaal niet ontvangen.
Hebben jullie enig idee wat het beste is om te doen om toekomstige problemen uit de weg te gaan? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 24 okt 2011 22:39 Onderwerp: Re: Cancellen internetkoop |
|
|
dirkpeterstra schreef: | Waarschijnlijk krijgt ze binnen twee dagen een mail waarin ze de koop moet bevestigen. Ze kan ervoor kiezen om niet te reageren... vind ik zelf niet zo heel chique. |
Hoezo niet chique? Chiquer dan het product laten opsturen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Guthman
Leeftijd: 33 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvA
|
|
|
|
 |
dirkpeterstra