|
Auteur |
Bericht |
MMA
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: ma 24 okt 2011 13:43 Onderwerp: |
|
|
DENNIS79 schreef: | Evil-cliniclown schreef: | U heeft fabrieksgarantie. |
Waaruit maak jij op dat de TS zich op fabrieksgarantie zou kunnen beroepen? En hoe weet jij hoe de bepalingen uit die fabrieksgarantie eruit zien?
Fabrieksgarantie is in ieder geval niet wettelijk geregeld. |
Klopt maar je mag toch wel van een paar schoenen verwachten dat deze langer meegaat dan twee maanden? Het zijn immers voetbalschoenen die je gebruikt om...te voetballen. |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: ma 24 okt 2011 14:01 Onderwerp: |
|
|
MMA schreef: | DENNIS79 schreef: | Evil-cliniclown schreef: | U heeft fabrieksgarantie. |
Waaruit maak jij op dat de TS zich op fabrieksgarantie zou kunnen beroepen? En hoe weet jij hoe de bepalingen uit die fabrieksgarantie eruit zien?
Klopt maar je mag toch wel van een paar schoenen verwachten dat deze langer meegaat dan twee maanden? Het zijn immers voetbalschoenen die je gebruikt om...te voetballen. |
Ik kan het niet NOG meer met je eens zijn... En dus? Wat is je punt?
Je weet zeker dat je de hele thread goed gelezen hebt? Inclusief bijvoorbeeld mijn eerdere bijdragen hier?  _________________ "Nusquam est, qui ubique est" |
|
|
|
 |
MMA
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: wo 26 okt 2011 8:42 Onderwerp: |
|
|
DENNIS79 schreef: | MMA schreef: | DENNIS79 schreef: | Evil-cliniclown schreef: | U heeft fabrieksgarantie. |
Ik kan het niet NOG meer met je eens zijn... En dus? Wat is je punt?
Je weet zeker dat je de hele thread goed gelezen hebt? Inclusief bijvoorbeeld mijn eerdere bijdragen hier?  |
Je hebt helemaal gelijk. Sorry, ik heb er overheen gelezen. Ik was ook even afgeleid door het 'begrip' fabrieksgarantie. |
|
|
|
 |
|