|
Auteur |
Bericht |
966
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 10 okt 2011 14:36 Onderwerp: forum rechten van leden, in het algemeen |
|
|
.
Ik zit met een probleem op een Honden-forum:
het modteam, heeft daar zonder mijn toestemming, een prive -email van mij op dat forum geplaatst !
Ik heb ze nog wel duidelijk laten merken, dat ik geen toestemming zou geven
maar ze hebben het toch gedaan
wat moet ik nu doen ?
En is dat inderdaad een schending van mijn prive-leven ?
. |
|
|
|
 |
Guthman
Leeftijd: 33 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvA
|
Geplaatst: ma 10 okt 2011 16:14 Onderwerp: |
|
|
Advies: Laat het rusten. De kans dat het publiceren van de mail een schending van je privéleven is, is zeer klein.
Daarnaast wil ik je wijzen op het zogenaamde "Streisand-effect". Stel dat je wel kans maakt in een procedure, besef je dan eens wat voor aandacht dat aantrekt, voor je het weet sta je overal op het internet en in regionale kranten. |
|
|
|
 |
966
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 10 okt 2011 18:47 Onderwerp: |
|
|
Guthman schreef: | Advies: Laat het rusten. De kans dat het publiceren van de mail een schending van je privéleven is, is zeer klein.
Daarnaast wil ik je wijzen op het zogenaamde "Streisand-effect". Stel dat je wel kans maakt in een procedure, besef je dan eens wat voor aandacht dat aantrekt, voor je het weet sta je overal op het internet en in regionale kranten. |
bedankt voor je antwoord, ik ben daar nu zelfs verbannen , want " moeilijke " leden , daar
houden de dames niet van ..
Jammer , dat zo'n modteam van een forum, zo'n machts-positie krijgt , en zoals altijd geldt dan ook hier :
geef je iemand een pet op, dan verandert de persoon ,.. jammer, maar waar . ..
. |
|
|
|
 |
|