|
Auteur |
Bericht |
bobkeizer
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: wo 21 sep 2011 20:27 Onderwerp: identiteitskaart |
|
|
Mijn vrouw heeft bezwaar aangetekend tegen haar afgerekende identiteitskaart en volgens de uitspraak van de HR en de tot nu toe geldende procedures van de VNG moet zij restitutie krijgen. Nu komt de minister met een wetsvoorstel dat er weer betaald moet worden. Deze zal, na aanname, met terugwerkende kracht ingaan op 22 september 2011.
Maar als ik het even goed begrijp moet mijn vrouw nog steeds de restitutie krijgen.
Verder heeft onze dochter vorige week een nieuwe ID kaart aangevraagd maar zal deze na 22 september kunnen halen. Ook in dit geval moet dit, volgens mij, gratis worden verstrekt
Raar ook dat, ook nu deze nieuwe regeling nog niet is aangenomen in het parlement, men alvast weer moet gaan betalen voor de ID kaart vanaf morgen.
Wie denkt met mij mee?
Bob |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: wo 21 sep 2011 20:58 Onderwerp: |
|
|
Dubbel _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
bobkeizer
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: wo 21 sep 2011 21:09 Onderwerp: identiteitskaart |
|
|
oeps
sorrie, kan ik deze ook verwijderen zodat de andere thread blijft bestaan
Bob |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: wo 21 sep 2011 21:56 Onderwerp: |
|
|
Het komt door de traagheid van deze site die volgens mij niet echt meer wordt onderhouden. Het posten van een bericht duurt zo lang dat men al snel nog een keer probeert te posten.
In ieder geval voorkomt zo'n "dubbel" link dat forumleden zonder het te weten dubbel werk verrichten. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|