|
Auteur |
Bericht |
M4rkj3
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 18 sep 2011 17:36 Onderwerp: Verstoorde arbeidsrelatie |
|
|
Weg gehaald
Laatst aangepast door M4rkj3 op vr 23 sep 2011 15:53, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
mr. J.J. Brosius
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 18 sep 2011 19:57 Onderwerp: |
|
|
Als u ziek bent, of anderszins de arbo-arts wilt consulteren, kunt u dat m.i. doen.
Ik adviseer u geen (en zeker niet op staande voet) ontslag te nemen.
Een gesprek met werkgever ljkt me het beste. Wellicht kan een beëindigingsovereenkomst worden gesloten, die zo is opgesteld dat u uw ww-rechten behoudt. Ik adviseer u u daarin door een deskundige te laten bijstaan. _________________ www.advocatenkantoor-brosius.nl |
|
|
|
 |
M4rkj3
|
Geplaatst: zo 18 sep 2011 21:44 Onderwerp: |
|
|
Weg gehaald
Laatst aangepast door M4rkj3 op vr 23 sep 2011 15:54, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
ilonka
Leeftijd: 70 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): LOI
|
Geplaatst: zo 18 sep 2011 23:38 Onderwerp: |
|
|
Gezien uw situatie, denk ik dat de baan een beetje te hoog gegrepen is voor u. De werkgever blijft enigszins in gebreke door u geen cursussen te laten volgenmaar ik begrijp uit uw woorden dat u ook geen initiatieven in die richting heeft ontplooid.
Als het zo makkelijk is om aan een andere baan te komen in de ICT zou ik ervoor kiezen een andere baan te gaan zoeken en dan vervolgens ontslag nemen met in achtneming van de afgesproken opzegtermijn.
Gezien de geschetste situatie denk ik niet dat er sprake is van ontslag op staande voet nemen. Indien u geen opzegtermijn in acht neemt, kan de werkgever u hiervoor aansprakelijk stellen en een schadevergoeding ter hoogte van het salaris eisen.
Een andere optie is, die mr.J.J. Brosius al beschrijft: een geregelde ontbinding afspreken met elkaar. |
|
|
|
 |
M4rkj3
|
Geplaatst: ma 19 sep 2011 0:55 Onderwerp: |
|
|
Weg gehaald |
|