|
Auteur |
Bericht |
Leer Ling
Leeftijd: 124 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN
|
Geplaatst: vr 26 aug 2011 16:23 Onderwerp: |
|
|
Met de verzekering ben ik het eens.
Maar een gewone leraar heeft in vergelijking met een skileraar toch nog minder zicht op welke afdalingen men van af kan skiën en wellicht nog minder zicht op medisch letsel dat kan ontstaan bij een valpartij onder het skiën? |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: vr 26 aug 2011 16:41 Onderwerp: |
|
|
Leer Ling schreef: | Maar een gewone leraar heeft in vergelijking met een skileraar toch nog minder zicht op welke afdalingen men van af kan skiën en wellicht nog minder zicht op medisch letsel dat kan ontstaan bij een valpartij onder het skiën? |
Of een gymleraar minder goed in staat is om letsel in te schatten durf ik ik wel te betwijfelen.
Daarnaast is het veel vanzelfsprekender dat een leerling -zonder tegenspraak- gehoor geeft aan een opdracht van zijn/haar middelbare school leraar, dan aan een skileraar.
Als ik naar mezelf kijk: mijn snowboard leraar heb ik nooit serieus genomen, maar tegen mijn leraren op de middelbare school durfde ik amper iets te zeggen... _________________ "Nusquam est, qui ubique est" |
|
|
|
 |
|