|
Auteur |
Bericht |
luctor et emergo
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 31 aug 2010 17:43 Onderwerp: Advocaat rechtsbijstandsverzekering of zelf advocaat kiezen? |
|
|
hallo allemaal,
ik heb de keuze tussen een advocaat van de rechtsbijstandsverzekering of een advocaat naar keuze. nu vroeg ik me af of hier verschil in zit. zijn advocaten van rechtsbijstandsverzekeringen bijv. minder goed of juist veel beter?
hoor het graag van jullie.
vriendelijke groet |
|
|
|
 |
WimWest
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 31 aug 2010 19:11 Onderwerp: |
|
|
Er zijn goede en minder goede in beide kampen. Dat geldt ook voor slechte en hele slechte. |
|
|
|
 |
KimSpicht
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 02 sep 2010 13:13 Onderwerp: |
|
|
Vaak is het zo dat advocaten die verbonden zijn bij een rechtsbijstandsverzekering goede kwaliteit leveren en dat dat één van de redenen is dat ze verbonden zjin aan de rechtsbijstandsverzekeraar.
Het beste kan je gewoon onderzoek doen naar de verschillende advocaten naar keuze. Ga desnoods vooraf een gesprek aan. |
|
|
|
 |
Beijington
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 07 okt 2010 17:33 Onderwerp: |
|
|
Het ligt eraan wat het onderwerp is, en of je in aanmerking komt financieel, voor een toevoeging.
Persoonlijk ben ik niet erg tevreden over advocaten van RBV,maar dat kan ook pech zijn.
Ik zou ook niet weten welke RBV goed is en welke niet.
Daarnaast zijn diverse onderwerpen uitgesloten bij een RBV.
Zou daar eerst naar informeren. |
|
|
|
 |
luctor et emergo
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 20 sep 2011 21:09 Onderwerp: |
|
|
na eigen ervaring kan ik jullie het volgende melden (gouden tip):
nooit maar dan ook nooit een advocaat nemen van een rechtsbijstandsverzekering. neem dat geld en shop voor een goede advocaat. meestal mag je tot 250 eu ex. btw een advocaat uitkiezen. daar zijn heel wat behoorlijke rechtenkenners voor te vinden. voor mij never nooit meer een advocaat van een rbv.. oefff.. |
|
|
|
 |
Beijington
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 04 jan 2012 14:33 Onderwerp: |
|
|
Ik wou het niet zo scherp stellen, maar ik heb in een zaak tegen UWV en een zaak tegen Gemeente[die dus ook bij CB zijn verzekerd] zelf maar afgehandeld, te vaak wisseling van advocaat , en in zaak tegen gemeente; belangenverstrengeling. |
|
|
|
 |
|