|
Auteur |
Bericht |
Eva-luna
Leeftijd: 64 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 27 jul 2011 13:11 Onderwerp: Overlast verhuurder |
|
|
Beste,
Ik woon nu anderhalf jaar in een woning met een particuliere verhuurder. Vanaf dag een heb ik al last van hem. Zo blijkt er veel achterstallig onderhoud en kan ik al maanden geen gebruik maken van mijn balkon omdat deze ineens helemaal verbouwd moest worden.
Het balkon bij mij is nu klaar, maar nu gaat de huurbaas onderhoud plegen op het balkon van mijn bovenbuurman. Om op het balkon van de bovenbuurman te komen, gaan de werklui via mijn balkon. Dit betekent dat ik wéér geen gebruik kan maken van mijn balkon, met hiernaast alle overlast van dien. Het is nu zomer en ik heb nog geen dag op mijn balkon gezeten.
Mag het zomaar dat ik last heb van werkzaamheden die bij de bovenbuurman gedaan worden, en dat ik zo ook niet op mijn balkon kan zitten?
De bovenbuurman heeft geen zin om thuis te blijven waardoor de werklui niet via zijn voordeur kunnen. Moet ik hier dan de last van ondervinden?
Ik hoop van jullie te horen.
Vriendelijke groetjes,
Eva-luna |
|
|
|
 |
Ronald78
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 796
|
Geplaatst: wo 27 jul 2011 13:41 Onderwerp: |
|
|
Het is nou niet bepaald weer om lekker buiten te zitten. Maar toch.
Wat voor last heb je er van en hoe zou die last beperkt kunnen worden?
Moet jij thuisblijven om toegang te verlenen, of zit je op de begane grond? In het laatste geval, hoe wordt er dan gebruik gemaakt van jouw balkon/terras? _________________ Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend. |
|
|
|
 |
|