vik_r
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 16 jul 2011 0:42 Onderwerp: 2 brieven: afgewezen EN neit ontvankelijk?? |
|
|
Ik heb een brief geschreven naar de sectie Studenten- en Onderwijszaken van de Universiteit Leiden. Daarin betoog ik, hoe doet er niet toe, dat ik vanwege onbillijkheden waartoe de regel zou leiden dat iemand met een afgeronde masteropleiding instellingscollegegeld moet betalen, vrijgesteld zou moeten worden.
Eerst krijg ik een brief van de directeur van SoZ waarin hij mijn verzoek afwijst omdat hij geen onbillijkheden ziet. Onder de brief staat dat ik beroep moet instellen bij het College van BEroep van de universiteit.
Daarna krig ik een brief namens het College van Bestuur dat advies ingewonnen heeft bij de Commissie voor de Beroep- en Bezwaarschriften waarin staat dat mijn bezwaar niet-ontvankelijk is. Onder deze brief staat dat ik bij het COllege van Beroep voor het Hoger ONderwijs (rechtbank Den Haag) beroep moet instellen.
Ten eerste vind ik het vreemd dat een kennelijk neit-ontvankelijk bezwaar toch behandeld is, ten tweede weet ik daardoor niet waar ik beroep moet instellen.
Ja, maandag g aik Leiden bellen, maar wilde even jullie visie weten.
Gr. |
|