aktiehenk
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 15 jun 2011 19:12 Onderwerp: Arbeids contract onbepaalde tijd naar andere B.V ? |
|
|
Hoi,
Zit met wat brandende vragen, ik hoop dat iemand mij kan helpen met wat antwoorden
Ik heb al enige tijd een arbeids contract voor onbepaalde tijd bij het bedrijf waar ik werk (in de IT). Nu heb ik een nieuw contract getekend, ook voor onbepaalde tijd met dezelfde voorwaarden alleen de B.V. is anders (het is voor het bedrijf geen nieuw B.V) en de plaats waar de B.V. geregistreerd staat ligt (vanuit mijn locatie) aan de andere kant van Nederland(vind dit een beetje vreemd ...). Ook is de datum waarop het contract van start gegaan is gewijzigd (was namelijk per aug 2007 in dienst). In het nieuwe contract staat dat ik in dienst ben per 1 juni 2011...Begint het arbeids contract nu opnieuw ? Wat gebeurd er met het "oude" contract, wordt deze automatisch ontbonden ?
Via deze werkgever heb ik ook een studie gevolgd en heb daarbij een studie schuld. Voor deze studie heb ik een contract moeten tekenen welke onder dezelfde B.V valt als mn "oude" contract. Gaat de studieschuld mee met het nieuwe contract ? (heb geen studie contract hoeven tekenen onder de "nieuwe" B.V)
Thanks!  |
|