|
Auteur |
Bericht |
wimvansusteren
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 01 aug 2011 23:35 Onderwerp: Geen orderbevestiging gestuurd, wel deellevering geleverd. |
|
|
Ls,
Ik ben een technische onderneming die voor een klant een onderdeel ontwikkeld heeft. Ik heb in een offerte een prijs neergelegd op basis van een mimimale afname van 50 stuks. Hierin is per stuk een gedeelte van de gemaakte ontwikkelingskosten meegenomen. Mijn klant heeft er 5 besteld (geen orderbevestiging). Deze heb ik ook geleverd en ze zijn door hem betaald. Nu blijkt dat mijn klant de producten elders laat fabriceren. Kan ik nu op enige wijze nog aanspraak maken op de overige ontwikkelingskosten die nu niet gedekt zijn?
Met vriendelijke groet,
Wim van Susteren |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: di 02 aug 2011 0:22 Onderwerp: |
|
|
Hij heeft er vijf 5 besteld, en die order heb je blijkbaar geaccepteerd. Verder is hij je niets verschuldigd. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Ronald78
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 796
|
Geplaatst: di 02 aug 2011 9:35 Onderwerp: |
|
|
Wordt er inbreuk gemaakt op een auteurs-, patent-, merk- of ander recht? _________________ Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend. |
|
|
|
 |
|