edwinevers
Leeftijd: 64 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 20 apr 2011 10:22 Onderwerp: aankoop fiets blijkt miskoop |
|
|
Ik heb vorige week zondag in Groningen een Van Nicholas Euros gekocht. Hij was pas 4 maanden jong zo was het verhaal en op het eerste gezicht zag hij er ook goed uit. Altijd kien geweest op een mooie fiets. De man was teleurgesteld in het fietsen en wilde ervan af. Gelukkig met mijn aankoop met trein en fiets naar Tilburg Maandag fiets in de beugels gehangen om wat te stellen en zo. Op de Schuine buis zat een sticker van Profil. Die hoort er niet dus ik haal hem eraf. Tot mijn grote schrik zit er aan de onderkant van de buis een plek plamuur. Na je snapt het al het zweet breekt me uit. Na,,, mesje gepakt en plamuur weg gesneden. In de buis zit aan de onderkant een fikse deuk. . Moet er niet aan denken dat ik in volle vaart van een berg kom en dat frame breekt in 2e . Kan ik hier nog iets aan doen of is dit een verloren zaak. Geld weg fiets weg.*
evt reparatie kost € 400 en anderen zeggen verloren frame. Verkoper reageert niet meer. Ik heb wel email adres en tel nummer. Is hier nog iets aan te doen. De sticker op het frame zag er uit als een persoonlijk ding. Dat ga je er niet afpeuteren. De fiets werd verkocht als zijnde zo goed als nieuw |
|