|
Auteur |
Bericht |
Dr. Phil
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HG
|
Geplaatst: di 12 apr 2011 20:50 Onderwerp: contractueel recht |
|
|
Beste lezers,
Een tijdje geleden heb ik mij bij Uitzendbureau Tempoteam ingeschreven voor een bijbaantje, en heb ik via hun een baan bij SNT aangeboden gekregen. Voor deze baan was een 3-daagse training verplicht.
Ik heb van de training 2 dagen gevolgd waarna ik noodgedwongen met het werk moest stoppen.
Ik heb voor dat werk geen enkel papier hoeven ondertekenen. Mijn vraag is nu: ben ik een overeenkomst aangegaan met SNT?
In een brief van Tempoteam staat het volgende:
Op deze overeenkomst zijn de Voorwaarden van INschrijving en Uitzending van toepassing, waarmee u zich bij inschrijving akkoord heeft verklaard, en waarvan u een getekend exemplaar heeft ontvangen
Bedoelen ze hier misschien mee dat de inschrijving bij het uitzendbureau tevens ook geldt als overeenkomst voor het werk bij SNT?
Alvast bedankt voor uw reactie.
Vriendelijke groet,
Martijn Bakker |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: wo 13 apr 2011 9:36 Onderwerp: |
|
|
Op basis van wat jij geciteerd hebt valt er niet zoveel zinnigs te zeggen.
Ja, je bent een overeenkomst aangegaan. Zowel met Tempoteam, als met SNT.
Maar welke voorwaarden allemaal onderdeel uitmaken van die overeenkomst worden in zijn geheel niet duidelijk.
Die laatste frase slaat - zover ik nu kan overzien op basis van jouw summiere uitleg - enkel op jouw overeenkomst met Tempoteam. Onderdeel van jouw overeenkomst met Tempoteam zijn de genoemde voorwaarden.
Als je echt een antwoord wilt op de vraag die je hebt, zul je wat specifieker moeten zijn in het juridische geschil dat speelt of dreigt te spelen. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: wo 13 apr 2011 10:38 Onderwerp: Re: contractueel recht |
|
|
Dr. Phil schreef: | Ik heb voor dat werk geen enkel papier hoeven ondertekenen. Mijn vraag is nu: ben ik een overeenkomst aangegaan met SNT? |
Je kunt ook mondeling een overeenkomst sluiten. Of jij ergens mee akkoord bent gegaan weet je beter dan wij. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|