|
Auteur |
Bericht |
Jurimens
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HG
|
Geplaatst: do 31 mrt 2011 20:21 Onderwerp: Verkeerde mail gebruikt. Sorry, ging iets mis!Geen inhoudmee |
|
|
Inhoud verwijderd, kan het niet meer terug halen.
Laatst aangepast door Jurimens op di 13 mei 2014 15:11, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1828
|
Geplaatst: zo 03 apr 2011 23:49 Onderwerp: |
|
|
E.e.a. hangt af van wat er in de huidige overeenkomst is opgenomen over prijswijzigingen. Bezwaar en beroep heeft hier niets mee te maken. Het gaat om de gemeente als privaatrechtelijke partij.
Tenminste, dat neem ik aan. De rechtsverhouding tussen de gemeente en de organisatie van je moeder heb je nog niet zo duidelijk beschreven in je eerste bericht. Ik ga nu uit van een private rechtsverhouding waarbij de organisatie van je moeder een dienst of product levert tegen betaling door de gemeente. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 04 apr 2011 1:58 Onderwerp: Re: gemeente stuurt mail naar verkeerd mailadres, toch gebonden? |
|
|
Jurimens schreef: | En ook, wellicht te simpel, misschien dat de organisatie moet doen alsof hun neus bloed en een mail moet sturen: 'aangezien u de mail naar een onjuist mailadres heeft gestuurd gaan wij ervan uit dat op dit moment de bezwaartermijn van 6 weken ingaat en maken wij bij deze bezwaar?' |
Waar gaat dit over?
Volgens mij gaat het om een civielrechtelijke overeenkomst tussen de gemeente en een particuliere organisatie. Aan bezwaarschriften en bezwaartermijn hoef je dan niet te denken.
Bedenk dat wij niet weten wat jij weet, maar af moeten gaan op de informatie die je hier geeft. Een zinnig oordeel vormen over die prijswijzigingen is op basis van wat je schrijft niet mogelijk. Ik kan je slechts wijzen op art. 6:217 lid 1 BW: een overeenkomst komt tot stand door een aanbod en de aanvaarding daarvan. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|