|
Auteur |
Bericht |
bird1
Leeftijd: 65 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 16 mrt 2011 13:47 Onderwerp: Functie lager ingeschaald - salaris & secundaire voorwaarden |
|
|
Ik ben 12 jaar werkzaam bij een multinational.
In verband met de her inschaling van de functies, zal mijn functie waarschijnlijk lager worden geclassificeerd.
Dit zou betekenen dat mijn salaris lager wordt en dat ik geen recht meer heb op een lease-auto.
Kan mijn werkgever zo maar mijn salaris (en secundaire arbeidsvoorwaarden - bv lease-auto) aanpassen? |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: vr 18 mrt 2011 16:22 Onderwerp: |
|
|
Nee met betrekking tot het loon kan dat niet. Wel kan het zo zijn dat je voorlopig niet meer in aanmerking komt voor periodieken.
Met betrekking tot de auto kan het in principe ook niet. Bepalend voor een definitief uitsluitsel zou zijn op welke manier de auto als secundaire voorwaarde is opgenomen in jouw arbeidsvoorwaarden. |
|
|
|
 |
bird1
|
Geplaatst: di 29 mrt 2011 20:09 Onderwerp: |
|
|
Ik kreeg vandaag officieel te horen dat mijn oude functie is komen te vervallen.
Ik kreeg een aanbieding voor een nieuwe functie, echter deze is 1 schaal lager geclassificeerd.
Dit zal geen consequentie hebben voor mijn salaris. Echter wel voor de hoogte van mijn potentiele bonus.
Ook de lease-auto die ik nu heb, zal ik na een overgangs termijn moeten inleveren.
Volgens mijn baas is hiervoor de reden dat de lease auto gekoppeld is aan de functieschaal en hierdoor zal vervallen bij de lagere schaal.
Kan dit zo maar? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: di 29 mrt 2011 21:46 Onderwerp: |
|
|
Ga je inhoudelijk ook ander werk doen? Of krijgt je functie alleen een andere naam? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
bird1
|
Geplaatst: wo 30 mrt 2011 15:19 Onderwerp: |
|
|
In mijn "oude" functie was ik zowel voor de commercie als de techniek verantwoordelijk.
De commerciele verantwoordelijkheid uit mijn vorige functie wordt overgenomen door een andere afdeling.
De Technisch inhoudelijke verantwoordelijkheden blijven bij mij. |
|
|
|
 |
|