|
Auteur |
Bericht |
markvanwerven
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 29 mrt 2011 21:44 Onderwerp: Boete voor invoeren producten |
|
|
Hoi,
Ik kwam gisteren thuis na mijn werk en er lag een brief van een advocaten kantoor. Het ging om wat producten die ik zou hebben ingevoerd uit China. De client van deze advocaten kantoor wil dat ik een soort van schadevergoeding moet gaan betalen omdat het om neppe artikelen gaat van hun merk.
What the hell! Ik heb helemaal niets besteld en de naam wat op de brief staat is niet de mijne of van andere bewoners. Ook de postcode is verkeerd. Alleen de straatnaam en stad zijn wel goed geschreven.
Echter heb ik in het verleden wel eens wat producten besteld uit china en die zijn wel altijd aangekomen zonder enige problemen.
Ik vraag mij nu af wat ik tegen deze advocaten kantoor moet zeggen. Er staan heel veel juridische zinnen in en ik moet de brief ondertekenen als ik akkoord ga. Indien ik akkoord ga moet ik ook de boete betalen van twee duizend euro. Te gek voor worden vind ik dit! Wat moet ik doen? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: wo 30 mrt 2011 0:32 Onderwerp: Re: Boete voor invoeren producten |
|
|
markvanwerven schreef: | Echter heb ik in het verleden wel eens wat producten besteld uit china en die zijn wel altijd aangekomen zonder enige problemen. |
En ik kan wel raden onder welke naam je die hebt besteld?
Quote: | Ik vraag mij nu af wat ik tegen deze advocaten kantoor moet zeggen. Er staan heel veel juridische zinnen in en ik moet de brief ondertekenen als ik akkoord ga. Indien ik akkoord ga moet ik ook de boete betalen van twee duizend euro. Te gek voor worden vind ik dit! Wat moet ik doen? |
Als ik een brief krijg die niet aan mij is geadresseerd, stuur ik die brief ongeopend retour. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
theod
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 30 mrt 2011 7:10 Onderwerp: Re: Boete voor invoeren producten |
|
|
bona fides schreef: |
Als ik een brief krijg die niet aan mij is geadresseerd, stuur ik die brief ongeopend retour. |
Het opzettelijk openen en kennis nemen van de inhoud is ook een schending van artikel 13 van de grondwet. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: wo 30 mrt 2011 11:59 Onderwerp: Re: Boete voor invoeren producten |
|
|
theod schreef: | bona fides schreef: | Als ik een brief krijg die niet aan mij is geadresseerd, stuur ik die brief ongeopend retour. |
Het opzettelijk openen en kennis nemen van de inhoud is ook een schending van artikel 13 van de grondwet. |
Maar aangezien ik niet de Koning ben, hoef ik me daar niet aan te houden als ik op mijn privéadres een brief ontvang. Overheidsorganen moeten dat wel. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|