|
Auteur |
Bericht |
theo-de-vries
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 24 mrt 2011 14:34 Onderwerp: Echtscheiding |
|
|
Na 9 jaar vechten voor het huwelijk, hebben mijn vrouw en ik besloten uit elkaar te gaan. Nu vraag ik me af wat er allemaal moet gebeuren om de echtscheiding definitief te krijgen. En is er echt een advocaat nodig?
Dank alvast.
Theo |
|
|
|
 |
Jet
Leeftijd: 62 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
|
|
|
 |
nina-av
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: vr 25 mrt 2011 11:59 Onderwerp: |
|
|
Beste Theo,
Een scheiding is een moeilijke tijd, waarin ondanks het verdriet heel veel geregeld moet worden. Het volgende artikel gaat over het verloop van een echtscheiding en de rol van een advocaat hierin: http://www.advocatenvinder.nl/rechtsgebieden/personen-en-familierecht/echtscheiding.html .
Hopelijk beantwoordt het artikel je vraag een beetje.
Heel veel sterkte!
Groet,
Nina
Laatst aangepast door nina-av op zo 27 mrt 2011 22:29, in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
 |
sietske1980
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 551
|
Geplaatst: vr 25 mrt 2011 20:46 Onderwerp: |
|
|
punt achter link nina weglaten! anders krijg je een error... |
|
|
|
 |
theo-de-vries
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 28 mrt 2011 9:59 Onderwerp: |
|
|
Ik heb inmiddels een advocaat gevonden die verder gaat helpen. Maar fijn om van tevoren al een beetje te weten wat er op je pad komt bij een scheiding. Bedankt dus ook voor de reacties! |
|
|
|
 |
nina-av
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: ma 28 mrt 2011 10:51 Onderwerp: |
|
|
Fijn dat je inmiddels een advocaat gevonden hebt! Sterkte nog met alles!
(Ik heb even een spatie tussen de link en de punt gezet, dan werkt hij wel gewoon meteen, bedankt voor de tip in ieder geval!) |
|
|
|
 |
|