lassie22
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 11 mrt 2011 16:32 Onderwerp: Tekstschrijver stuurt factuur via incassoburo |
|
|
Ik kreeg een maand geleden een brief van een incassoburo dat er een bedrag open staat van een tekstschrijver die in mijn netwerk zit. Ik heb geen factuur van hem ontvangen, dus ik stuur een brief naar de incassoburo dat ik geen factuur heb van hem en dat het gebruikelijk is om een factuur, herinnering, laatste herinnering, ingebrekestelling te sturen. En dat dit alles niet is gebeurd. En ondanks dit vind dit buro dat ik de incassokosten toch moet betalen en ze sturen me de factuur waar het over zou gaan en die had ik dus nooit ontvangen. Wat kan ik naast de vele brieven die ik heb gestuurd nog doen? En waar kan ik me op beroepen of hen naar verwijzen? Ze noemen ook in hun brief een andere factuur die ik al betaald had conform afspraak met de tekstschrijver, waar ik inmiddels geen zaken meer mee doe en ook geen contact meer mee heb, vanwege deze onklantvriendelijkheid. Maar de incassoburo houd zijn poot stijf. Ook hadden de tekstschrijver en ik een afspraak gemaakt dat we een betalingstermijn van 60 dagen hanteren. Dit is ook te zien in al onze voorgaande schriftelijke opdrachten. Wat kan ik doen? |
|