esparcia
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 04 mrt 2011 13:54 Onderwerp: ik heb Hulp nodig kom er niet meer uit |
|
|
Hallo mensen ik ben op zoek zoek naar een paar antwoorden. ik kom er niet meer uit, ik ben een jaar lang uitgeschreven geweest bij mijn ouders en heb al die tijd dus geen postadres gehad waar ik post kon ontvangen. maar ben in dat jaar wel een keer aangehouden met de auto samen met een vriend met 5 kilo oud koper erin. dat had ik ergens gestolen , no big deal heb niks gesloopt of wat dan ook. goed wij moesten mee naar bureau en verklaring afgelegt bekend dat ik het heb gestolen en werd naar huis gestuurd. vervolgens zijn er brieven naar mij gestuurd voor de dag van de rechtzaak. maar doordat ik geen postadres heb wist ik niet dat ik voor moest komen. en ben toen bij verstek veroordeeld voor 30 dagen. maar heb in de tussenttijd een vaste baan gekregen, Heb eindelijk na 3.5 jaar een eigen huissie heb een leuk vrouwtje, kortom toen ik 2 jaar geleden zonder werk kwam te zitten ben ik even van het rechte pad geweest maaar ondertussen is alles in kannen en kruiken alles gaat goed heb nog wat schulden wat ik aan het afbetalen ben. komt er politie aan de deur ( toen ik niet thuis was gelukkig) en die begon over die 30 dagen. maar die 30 dagen houden voor mij in dat ik 1 maand de huur sowieso niet kan betalen dat ik me werk kwijt ben waar ik zo lang naar heb gezocht (ben timmerman) nou was mijn vraag Is er niet op een of andere manier onder die 30 dagen celstraf uit te komen door hem om te zetten in Taakstraf/Geldboete of allebei het lijkt mij dat justitie je op het rechte pad wil houden en je niet weer onderaan aan de ladder wil zetten. Ik hoor graag van jullie
Mvg Ricardo de kramer |
|