jinges
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 27 feb 2011 14:18 Onderwerp: weigering ziek uit dienstmelding werkgever |
|
|
Ik ben sinds 27-12-2010 ziek thuis. Doordat ik door omstandigheden geen verzekering heb, is het voor mij momenteel niet mogelijk hulp hiervoor in te schakelen. Ik heb daarom een maand in een klooster doorgebracht voor het vinden van de rust die ik nodig heb voor herstel. Ik heb dit mijn werkgever doorgegeven, maar die geeft nu te kennen hier niets van ontvangen te hebben waardoor hij een loonstop heeft ingesteld.
Nadat ik terugkeerde en dit netjes telefonisch gemeld heb, vroeg hij mij langs te komen voor een gesprek wat ik gedaan heb.
Daar gaven ze mij te kennen dat ze mijn contract niet gaan verlengen en loopt eind maart af. Ze gaven te kennen dat ze mij tot die tijd de rust willen geven om te herstellen waardoor ik vrijgesteld zou worden van werk. Tevens zouden ze mij een voorschot geven op mijn ingehouden loon.
Na 2 weken en veel gezeur kwam dat voorschot pas, en nu een maand later hebben ze mijn loon niet gestort. Daarnaast heb ik gevraagd om eindelijk eens naar een bedrijfsarts te mogen, wellicht kan er via hem/haar een traject ingeslagen worden zodat ook ik mijn leven weer kan oppakken. Ook wil ik graag dat ik ziek uit dienst wordt gemeld, maar ik krijg geen respons, sterker nog, ik krijg te horen dat het bedrijf coulant is geweest en ze dreigen ermee mijn loon helemaal niet meer uit te betalen.
Help, wat kan ik doen? |
|