|
Auteur |
Bericht |
Jose123
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 14 jan 2011 15:45 Onderwerp: BBZ uitvoering door IMK : corruptie??? |
|
|
Ik ben op zoek naar een SLUWE ADVOCAAT!
Een advocaat die interesse heeft om misstanden mbt de uitvoering bbz door IMK aan de kaak te stellen...!!
Heeft iemand interesse om samen met mij klachten te verzamelen?
Laatst aangepast door Jose123 op di 18 jan 2011 20:04, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
Nico1979
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 14 jan 2011 17:10 Onderwerp: |
|
|
Ik begrijp dat je een verzoek om BBZ hebt ingediend en dat deze door de gemeente is afgewezen, waarbij de gemeente zich heeft gebaseerd op een advies van het IMK.
Dit houdt in dat je tegen het besluit van de gemeente (het college van burgemeester en wethouders) een bezwaarschrift kunt indienen. Is dit al gebeurd?
In het algemeen is het verstandig om een tegenadvies te vragen, waarin het advies van het IMK wordt weersproken (advies van een deskundig te achten persoon of instantie). Het college zal daar dan bij de behandeling van het bezwaarschrift in elk geval iets van moeten vinden.
Wanneer het gaat om het gedrag van een ambtenaar of bestuurder waar je het niet mee eens bent, kun je een klacht indienen bij het bestuursorgaan. Een klacht levert echter zelden of nooit meer op dan excuses, indien de klacht terecht is. |
|
|
|
 |
Jose123
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 14 jan 2011 17:45 Onderwerp: |
|
|
Hallo Nico,
ik heb mijn bezwaar ingediend en de aantijgingen (lees: leugens) weerlegd.
Ik heb in dit bezwaar gevraagd om een 2nd opinion omdat het advies onjuist, onzorgvuldig is en onvoldoende onderbouwd is.
De gemeente heeft mijn bezwaar doorgestuurd aan het IMK, die er vervolgens dus niet inhoudelijk op wil reageren.
En blijkbaar wordt die ook geaccepteerd door de commissie voor bezwaarschriften; hoorzitting volgt nu.
Alle betrokkenen nemen genoegen met een leugenachtig rapport en accepteren de weigerachtige houding van IMK om te reageren op door mij geconstateerde leugens.
Dit advies is gewoon "gekocht" door mijn gemeente. Ik kan het niet mooier maken.
Moet ik soms naar een advocaat in strafzaken? Ik neem dit zeer hoog op. en zal niet schromen alle stukken aan de pers te over handigen. |
|
|
|
 |
Com4ting
Leeftijd: 71 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 03 feb 2011 13:03 Onderwerp: B.B.Z. |
|
|
Ik heb ook een bepaalde bijsmaak bij het hele gebeuren en wil wel meedoen met de dossiervorming. |
|
|
|
 |
|