lassie22
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 03 feb 2011 18:53 Onderwerp: Een drukker is overeenkomst niet nagekomen |
|
|
Wij zijn een uitgeverij dat met een drukker een overeenkomst heeft gesloten om voor onze klant mags te drukken en de advertenties van onze adverteerders te plaatsen in dit magazine van onze klant.
Met zowel de drukker, als onze klant als onze adverteerders is een overeenkomst afgesloten (ieder apart). Kwestie:
- De drukker heeft een adv. niet geplaatst van een adverteerder op verzoek van mijn klant zonder onze medeweten. Ook zijn de mags. niet op de afgesproken oplev. datum geleverd, op eigen initiatief. En de drukker heeft geen colofon geplaatst. Ik wil weten of ik de drukker hiervoor aansprakelijk kan stellen en of ik kan eisen dat ze de mags. opnieuw drukken en pas de factuur betaal als dit is geschied. Volgens mij had mijn klant een geschil met hun lev. (onze adverteerder) waarvan de adv. niet is geplaatst. De klant had de aanbetaling van deze adverteerder voorgeschoten en de adverteerder moest ook nog de restbetaling voldoen, maar nu is hun adv. niet geplaatst, ze hebben ook niets opgezegd bij ons (wat eigenlijk niet kan). De klant wil dit wel overmaken, kan ik hem dan een factuur hiervoor sturen en ook de drukker de mags. opnieuw laten drukken? Wat zijn mijn rechten? |
|