|
Auteur |
Bericht |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 28 jan 2011 19:43 Onderwerp: |
|
|
Als de agent binnen een paar tellen zijn schatting van boven de 140 km/h bijstelt naar 112 km/h kan ik mij niet voorstellen dat er betrouwbaar is gemeten, laat staan volgens de regels. Aangenomen dat de schets door TS klopt en dat in het proces-verbaal niet wordt gelogen (en van beide mogen we uitgaan), lijken er dus heel wel kansen te zijn. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Furr
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): NTI
|
Geplaatst: za 29 jan 2011 12:40 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | Als de agent binnen een paar tellen zijn schatting van boven de 140 km/h bijstelt naar 112 km/h kan ik mij niet voorstellen dat er betrouwbaar is gemeten, laat staan volgens de regels. Aangenomen dat de schets door TS klopt en dat in het proces-verbaal niet wordt gelogen (en van beide mogen we uitgaan), lijken er dus heel wel kansen te zijn. |
Heb je je oogkleppen nog op?? Je wilt niet weten hoevaak er wordt gelogen door agenten in een PV.
LAF heet dat: leugen + ambtseed = feit.
@Hilde 12: precies hetzelfde. Ga er maar NIET van uit dat die geijkt is. Zelfde verhaaltje.
En moet je niet zielig gaan doen dat het NU achteraf veranderd mag worden sinds IK de WOB gebruik....
NEE. Het is de overheid die wetten zoals WET MULDER maakt, waarbij je schuldig bent totdat jij het tegenbewijs aantoont.
Dat tegenbewijs krijg je niet! Hoe kun je dan aantonen? Juist: middels de WOB. |
|
|
|
 |
Nico1979
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 29 jan 2011 12:59 Onderwerp: |
|
|
Met de Wob kun je helemaal niets aantonen. De Wob is een wet waarmee je een bestuursorgaan kunt dwingen bepaalde informatie te verstrekken, dat het niet uit vrije wil verstrekken.
Als uit de door het bestuursorgaan verstrekte informatie blijkt dat alles keurig volgens het boekje is verlopen, is er helemaal geen sprake van "tegenbewijs". |
|
|
|
 |
Furr
|
Geplaatst: za 29 jan 2011 13:25 Onderwerp: |
|
|
Helaas voor jou wordt te vaak aangetoond dat er fouten zijn gemaakt *verkregen onder de WOB*
Vooral bij flitsen:
Cameranummer (geijkt) staat niet op de foto. Alle flitsboetes die ik onder ogen heb gehad is dit nog het geval geweest.
Je wilt niet weten hoeveel fouten er worden gemaakt.
Laseren: agent niet bevoegd of geen certificaat
Ach zo kan ik een boek schrijven.
Ik zou zeggen: lees je eens in op Flitsservice.nl |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: za 29 jan 2011 15:02 Onderwerp: |
|
|
Furr schreef: | Heb je je oogkleppen nog op?? Je wilt niet weten hoevaak er wordt gelogen door agenten in een PV. |
Daar helpt de Wob dan ook niet aan. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Furr
|
Geplaatst: za 29 jan 2011 15:35 Onderwerp: |
|
|
Dus wel, want dat pv krijg je zonder de WOB niet. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: zo 30 jan 2011 19:50 Onderwerp: |
|
|
Furr schreef: | Dus wel, want dat pv krijg je zonder de WOB niet. |
Blijkbaar heb je niet gemerkt dat je hierboven schreef dat in die pv's wordt gelogen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Furr
|
Geplaatst: zo 30 jan 2011 21:06 Onderwerp: |
|
|
Wordt er ook en daarmee kan je aantonen dat een agent liegt als je andere bewijzen hebt zoals een DASH CAM of opnames of weet ik veel. Ik kom er iig altijd wel onderuit. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: zo 30 jan 2011 21:58 Onderwerp: |
|
|
Tuurlijk jongen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Furr
|
Geplaatst: zo 30 jan 2011 22:12 Onderwerp: |
|
|
Wat jij wil geloof maar lekker in je eigen sprookjes. Ik weet wel beter. |
|
|
|
 |
Nico1979
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 31 jan 2011 21:58 Onderwerp: |
|
|
Furr schreef: | Dus wel, want dat pv krijg je zonder de WOB niet. |
Heb je dat wel eens geprobeerd? In 99 van de 100 gevallen wordt informatie door bestuursorganen gewoon verstrekt zonder dat de verzoeker het woord Wob in de mond hoeft te nemen. |
|
|
|
 |
Furr
|
Geplaatst: ma 31 jan 2011 22:24 Onderwerp: |
|
|
Probeer het maar eens; gaat je niet lukken. Zelfs mét WOB willen ze het al niet meer sturen ( niet verplicht ). Overige stukken wel. |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: di 01 feb 2011 10:20 Onderwerp: |
|
|
Waarschijnlijk denken ze "o, dat is Furr weer, die voor ieder wissewasje de stukken gaat opvragen, snel weigeren"...
Mensen, die alleen iets willen opvragen als het echt nodig is (ik heb in 25 jaar rijbewijs 2x stukken opgevraagd..), krijgen het ook gewoon. |
|
|
|
 |
Furr
|
Geplaatst: di 01 feb 2011 13:07 Onderwerp: |
|
|
Denk gerust zo, zou mij dat wat uitmaken. Geloof ook lekker zelf wat je wilt. Meestal is geloven niet zo goed. (denkt aan andere soorten geloof) |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: di 01 feb 2011 14:30 Onderwerp: |
|
|
Heb nergens gezegd dat ik iets geloof.....
Heb het over ervaring.
maar even back to topic aub. |
|
|
|
 |
|