|
Moszkowicz zou een prima minister van justitie zijn |
Absoluut |
|
0% |
[ 0 ] |
Wellicht maar Ivo is beter |
|
0% |
[ 0 ] |
Nee |
|
77% |
[ 7 ] |
Wie? |
|
22% |
[ 2 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 9 |
|
Auteur |
Bericht |
tejow
Leeftijd: 115 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvA Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 5
|
Geplaatst: wo 22 dec 2010 10:31 Onderwerp: Moszkowicz gevraagd als minister van Justitie |
|
|
Quote: | Moszkowicz gevraagd als minister van Justitie
Uitgegeven: 22 december 2010 07:05
Laatst gewijzigd: 22 december 2010 07:22
DEN HAAG - De bekende strafpleiter Bram Moszkowicz is ''zeer recent'' benaderd om minister van Justitie te worden. Dat zegt hij in een woensdag gepubliceerd vraaggesprek met het AD.
Hij is er niet op ingegaan omdat het verzoek te vroeg kwam.
''Ik kan er helaas niets meer over kwijt. Laten we het erop houden dat het verzoek me iets te vroeg heeft bereikt. Maar ik zou als debater niet misstaan in de Kamer'', aldus de advocaat.
Moszkowicz wil niet zeggen door welke politieke partij hij is benaderd. De post van minister van Justitie ging bij de kabinetsformatie naar de VVD'er Ivo Opstelten. |
Indien ja gezegd, goede zaak? |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: wo 22 dec 2010 11:02 Onderwerp: |
|
|
Interessantdoenerij van Moszkowicz? _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
Ronald78
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 796
|
Geplaatst: wo 22 dec 2010 11:44 Onderwerp: |
|
|
Ik heb geen flauw idee in welke context hij gevraagd is. In het kader van de onderhandelingen bij de kabinetsformatie (en het gedoogakkoord) kan ik me best voorstellen dat hij op een shortlist is gekomen en men hem in dat kader gepolst heeft. Als je het over poppetjes gaat hebben, lijkt het me in ieder geval verstandig om eerst de bereidheid bij die poppetjes te testen, voordat je die shortlist op stelt.
Hij lijkt me genoeg bekend met de grondwet en europese regelgeving om de PVV-standpunten daar waar mogelijk tussen te laveren, zonder de grondwet en Europa geweld aan te doen. Dus wat dat betreft een potentiële kandidaat. _________________ Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend. |
|
|
|
 |
theod
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 22 dec 2010 13:48 Onderwerp: |
|
|
Welke van de familie?
Junior?