|
Auteur |
Bericht |
teus1955
Leeftijd: 70 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 29 dec 2010 21:52 Onderwerp: De curator met prive brieven |
|
|
hallo ik heb een probleem
in 2007 is een faillissement over mij uit gesproken het is nu nog onder de curator.
het probleem is het volgende
de post komt van mij bij de curator
daar ik veel ziek ben komt er ook post van het ziekenhuis bij de curator aan
maar ik krijg de post bijna nooit van de curator nu loop ik afspraken steeds mis
dat heb ik opgelost door bij het ziekenhuis uit te legen nu bellen ze mij op
maar wat ik het ergste vind is dat mijn zoon ook zijn post bijna nooit krijgt hij is ook ernstig ziek hij heeft de gevreesde ziekte K
ik heb alles geprobeerd bij de curator ik ben langs geweest om post op te halen van mij kreeg ik niet mee
van mijn zoon wel van 3 maanden hij zegt steeds ligt aan de post
ik heb echt alles geprobeerd boos worden vriendelijk zijn
bij de post zeggen ze dat het komt omdat mijn voorleter T is
Bij mijn zoon zijn de leters A.J.T. dus ook een leter T
ik weet niet hoe ik dit probleem moet oplossen hij moet toch op zijn minst de post van mijn zoon doorsturen of bellen dat er post is dan kan ik het ophalen
wie weet raad
groeten |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: do 30 dec 2010 22:49 Onderwerp: |
|
|
Als u denkt dat de curator zich niet voldoende rekenschap geeft van zijn verantwoordelijkheid die hoort bij de opdracht uw post te openen, dan kunt u zich daarover wenden tot de R-C.
Een andere optie lijkt mij dat u de R-C verzoekt de postblokkade op te heffen, want die kost over het algemeen na verloop van tijd meer dan deze nog oplevert.
En uiteraard doet u er goed aan eea schriftelijk met de curator te communiceren, zodat u aan de R-C aan kunt tonen waarom de curator niet de post doorzendt zoals u dat wenst. |
|
|
|
 |
|