|
Auteur |
Bericht |
lady4757
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 16 dec 2010 18:23 Onderwerp: achterstallige alimentatie innen in buitenland |
|
|
Ik ben al ruim 5 jaar bezig met het LBIO om de alimentatie voor mij en mijn dochter betaald te krijgen. Mijn ex is toendertijd vertrokken naar Amerika en het LBIO heeft het ook naar de betreffende staat gestuurd (virginia) Zij zijn daar nu volgens mij al 4 maanden bezig om beslag te leggen op loon bij de werkgever. Maar er komt maar niks door. Ik overweeg nu om eventueel een civiele procedure te beginnen, als dit mogelijk is. Regelmatig naar het LBIO bellen zet ook geen zoden aan de dijk. Wie kan mij raad geven? |
|
|
|
 |
sabri
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: za 18 dec 2010 0:49 Onderwerp: Re: achterstallige alimentatie innen in buitenland |
|
|
lady4757 schreef: | Ik ben al ruim 5 jaar bezig met het LBIO om de alimentatie voor mij en mijn dochter betaald te krijgen. Mijn ex is toendertijd vertrokken naar Amerika en het LBIO heeft het ook naar de betreffende staat gestuurd (virginia) Zij zijn daar nu volgens mij al 4 maanden bezig om beslag te leggen op loon bij de werkgever. Maar er komt maar niks door. Ik overweeg nu om eventueel een civiele procedure te beginnen, als dit mogelijk is. Regelmatig naar het LBIO bellen zet ook geen zoden aan de dijk. Wie kan mij raad geven? |
In sommige staten is het strafbaar om geen alimentatie te betalen. Ik zou eens een advocaat in Virginia raadplegen... |
|
|
|
 |
lady4757
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 18 dec 2010 12:47 Onderwerp: Re: achterstallige alimentatie innen in buitenland |
|
|
[quote="sabri"] lady4757 schreef: | Ik ben al ruim 5 jaar bezig met het LBIO om de alimentatie voor mij en mijn dochter betaald te krijgen. Mijn ex is toendertijd vertrokken naar Amerika en het LBIO heeft het ook naar de betreffende staat gestuurd (virginia) Zij zijn daar nu volgens mij al 4 maanden bezig om beslag te leggen op loon bij de werkgever. Maar er komt maar niks door. Ik overweeg nu om eventueel een civiele procedure te beginnen, als dit mogelijk is. Regelmatig naar het LBIO bellen zet ook geen zoden aan de dijk. Wie kan mij raad geven? |
In sommige staten is het strafbaar om geen alimentatie te betalen. Ik zou eens een advocaat in Virginia raadplegen...[/quote
]Oke, maar doet het LBIO dat niet want die hebben contact met de desbetreffende instabties daar om het geld zo los te krijgen. |
|
|
|
 |
|