dododo
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 09 jun 2012 15:56 Onderwerp: kate van berusting |
|
|
Beste mensen,
Ik zou graag snel antwoord willen hebben als het mogelijk is, want ik schrik me ineende rot.
Mijn advocaat had gezegd dat de akte van berusting (bij echtscheiding in totaal 9 maanden de tijd kan hebben om in te schrijven.
Eerst een beroepstermijn afwachten van de tegenpartij. De handtekening kwam maar niet van de tegenpartij, waardoor ik veronderstelde dat hij niet tekenen wilde. Ik vond het al zo lang duren. Nu blijkt dat zijn advocaat de boel had laten liggen en hij al wel getekent heeft.
Mijn aankomende ex heeft ongeveer half januari de akte van berusting ondertekend. De echtscheidingsbeschikking staat op 4 januari.
Er staat geen datum op de akte van berusting, maar doordat hij de akte ondertekent heeft geldt dan die drie maanden beroepstermijn niet? en geldt dan alleen die 6 maanden en moet de akte dus voor 4 juli ingschreven zijn?
Of blijven die extra 3 maanden gelden opgeteld bij die 6 maanden en moet de akte in ieder geval voor 4 oktober ingeschreven zijn.?
Ik vraag het omdat ik nu de advocaat niet kan bellen en ik pijn in mn buik krijg van de schrik.
Is nu alleen die 6 maanden van belang? en moet het voor 4 juli ingeschreven zijn? Kan dat nog wel zo snel voor 4 juli als dat voor 4 juli moet?
vr gr en alvast heel erg dank voor een eventuele informatie.
dododo |
|