|
Auteur |
Bericht |
athw
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: zo 02 jan 2011 18:50 Onderwerp: Ik ben Belg, word gevorderd door Nederlands incasso. |
|
|
*edit*
Laatst aangepast door athw op ma 10 jan 2011 17:10, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
cvb
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
|
|
|
 |
Sovereign
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 667
|
Geplaatst: zo 02 jan 2011 20:20 Onderwerp: |
|
|
Woonplaats Gent maar je studeert in A'dam? |
|
|
|
 |
athw
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: zo 02 jan 2011 20:44 Onderwerp: |
|
|
Sovereign schreef: | Woonplaats Gent maar je studeert in A'dam? |
Nee, ik studeer niet in Amsterdam maar in Antwerpen aan de UA. Dat is een foutje.
Het probleem is dat ik het niet makkelijk aangepast krijg. Er staan namelijk geen Belgische universiteiten in de keuzelijst, en wanneer ik de lijst gewoon op "blanco" zet en wil saven, krijg ik melding:
Quote: | Uw profiel is niet bijgewerkt omdat u bepaalde velden niet hebt ingevuld.U moet uw studieomgeving, waar u uw bachelor volgt / heeft gevolgd, opgeven.
U moet uw bachelor studie opgeven. |
|
|
|
|
 |
Sovereign
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 667
|
Geplaatst: ma 03 jan 2011 0:31 Onderwerp: |
|
|
athw schreef: | Sovereign schreef: | Woonplaats Gent maar je studeert in A'dam? |
Nee, ik studeer niet in Amsterdam maar in Antwerpen aan de UA. Dat is een foutje.
Het probleem is dat ik het niet makkelijk aangepast krijg. Er staan namelijk geen Belgische universiteiten in de keuzelijst, en wanneer ik de lijst gewoon op "blanco" zet en wil saven, krijg ik melding:
Quote: | Uw profiel is niet bijgewerkt omdat u bepaalde velden niet hebt ingevuld.U moet uw studieomgeving, waar u uw bachelor volgt / heeft gevolgd, opgeven.
U moet uw bachelor studie opgeven. |
| Duidelijk.