Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
boos199
Leeftijd: 61 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 21 okt 2010 14:17 Onderwerp: dubbel slachtoffer |
|
|
Ik weet helaas niet of ik in het goeie katern zit maar ik heb toch een vraag:
Anderhalf jaar geleden is mijn ex-vriend (met wie ik niet getrouwd was en ook geen samenslevingscontract had) in hoger beroep veroordeeld door de rechter om mij het geld wat hij mij op een zeer listige manier had afgenomen moet terugbetalen, inclusief de rente.
Dit gaat helaas niet om een misselijk bedrag.
Mijn ex-vriend heeft papieren waaruit blijkt dat hij (wit) maar 20 uur per week werkt en tevens heeft hij hier en daar schulden zodat hij mij niet meer hoeft te betalen dan E100,- per maand.
Deze schulden heeft hij gemaakt in de periode dat wij niet meer samen zijn dus daar heb ik niet veel mee te maken.
Hij betaald dus niet eens de rente laat staan aflossing.
Maar nu komt het 2e maal slachtoffer zijn om de hoek kijken: Omdat wij zeker weten dat mijn ex-vriend niets betaald als er geen dwang opstaat heeft mijn advocaat een gerechtsdeurwaarder ingeschakeld.
Deze gerechtsdeurwaarder wil niet rechtstreeks met mij onderhandelen maar alleen in opdracht van een advocaat.
Dus de situatie is alsvolgt: mijn ex-vriend betaald nu iedere maand E100.-
en na 9 maanden blijft er voor mij E455,- over, de rest zijn kosten voor de advocaat en gerechtsdeurwaarder.
Ik betaal dus in feite om mijn geld waar ik recht op heb terug te krijgen.
Iedereen vind ik dan maar moet stoppen maar dan is mijn ex de lachende derde en is de kans op herhaling bij een volgend slachtoffer vele malen ( hij heeft al een volgend slachtoffer gevonden).
Wat kan ik doen om toch een groot deel van mijn geld teug te krijgen.
Is er vanuit de staat geen regeling zodat de staat de schulden van hem overneemt, mij mijn geld uitbetaald en de staat de schuld bij hem verhaald.
Ik word hier echt moedeloos van en ben al 4 jaar aan het touwtrekken voor mijn eigen geld.
Alvast bedankt |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|