mien50
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 28 jul 2010 14:35 Onderwerp: relatiebreuk / huurhuis staat op beide namen. |
|
|
Hallo,
Omdat ik geen idee heb welke wegen ik moet bewandelen stel ik hier maar een aantal vragen.........
Ik heb besloten om mijn relatie teverbreken omdat mijn vriend nadat we zijn gaan samenwonen een totaal ander persoon blijkt tezijn, hij mishandelde mij diverse malen en mijn dochter die speciaal onderwijs volgt word door hem dagelijks uitgemaakt voor onder andere dombo, achterlijke enz. gewoon geestelijke mishandeling dus!
Nu huren we samen een huis, waar ik graag met mijn dochter zou willen blijven wonen omdat ze net gewend is hier. Alleen weigert mijn vriend/ex om het huis teverlaten omdat hij vind dat ik niet verder wil en dus zelf maar moet vertrekken.
Uiteraard heb ik contact gezocht met de woningbouwvereniging maar die zeggen dat ze er niet in kunnen bemiddelen we zijn beide huurders dus gelijkwaardig.
Wie kan me vertellen welke wegen ik moet bewandelen?
Ik woon dus gewoon samen zonder een samenlevingscontract en heb de zorg voor mijn dochter.
Moet ik een advokaat in de arm nemen en hoe zit het dan tellen ze ons inkomen samen op want ik weet nu al dat hij daar niet aan mee gaat betalen. |
|