|
Auteur |
Bericht |
chris85
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 24 jul 2010 12:14 Onderwerp: Mn vriend slaat me, wilt me uit huis hebben, dreigt.. |
|
|
reeds opgelost.
Laatst aangepast door chris85 op zo 19 feb 2012 16:13, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
theod
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 24 jul 2010 12:26 Onderwerp: |
|
|
Omtrent het verblijfsrecht in de woning kan ik geen uitspraak doen.
Raad je wel aan terstond aangifte van mishandeling bij politie te doen, het gebruik van geweld is ten alle tijde uit den boze. |
|
|
|
 |
Furr
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): NTI
|
Geplaatst: za 24 jul 2010 16:55 Onderwerp: |
|
|
Dat soort uitspraken is bedreiging en doe hier aangifte van, doe een beetje zielig en zeg dat je erg bang bent etc om aangifte te doen, omdat je bang bent dat je vriend je helemaal in elkaar slaat. Misschien nemen die luie donders dan eens een aangifte op
Erg kloten situatie, over de rest weet ik het niet. Doe dus wel aangifte en neem de opgenomen gesprekken mee. Laat je niet afpoeieren op het bureau dat aangifte doen niet kan, aangifte kan je altijd doen! Het is niet aan de politie om dat te bepalen. |
|
|
|
 |
maartjedevries
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HZu
|
Geplaatst: zo 25 jul 2010 19:34 Onderwerp: |
|
|
Ik zou zeker aangifte doen bij de politie, maar daarnaast hen ook vragen of ze je met Slachtofferhulp Nederland in contact kunnen brengen.
Je kunt ook zelf contact met Slachtofferhulp opnemen, zij kunnen je begeleiden en adviseren om zo goed mogelijk uit deze situatie te raken.
Het voordeel van deze organisatie is dat je iemand hebt die met je meekijkt, ook als je zelf vol zit van emoties.
Sterkte! |
|
|
|
 |
Lotusbloesems75
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA):
|
Geplaatst: zo 25 jul 2010 21:53 Onderwerp: Blijf van mijn Lijf Huizen. |
|
|
Hallo,
Je moet zeker aangifte doen.
Gesprekken opnemen blijven doen.
In Nederland heb je ook zoiets als Blijf van mijn Lijf huizen.
Ga op internet kijken voor meer info.
Als ik jou was: dan zal ik z.s.m. weg gaan.
Kan je dan niet bij jouw ouders, een vriendin, een ander familielid tijdelijk inwonen?
Het is gewoonweg niet goed dat hij je slaat. Als het zo door blijft: je kan er later ook echt psygische klachten aan overhouden.
Die vriend van jou:
Dat ie maatschappelijk werker is. Vraag me af of het misschien wel /niet komt door al die ellendige verhalen die hij op z'n werk van z'n cliënten aanhoor. Hij zelf moet ook maar eens naar de psycholoog.
HEEL VEEL STERKTE EN SUCCES! |
|
|
|
 |
|