|
|
| Auteur |
Bericht |
Geert020
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 05 jul 2010 14:44 Onderwerp: Werkgever eist geld na 't beëindigen van de contract! |
|
|
Alvast bedankt,
Geert.
Laatst aangepast door Geert020 op wo 07 jul 2010 13:30, in totaal 3 keer bewerkt |
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22916
|
Geplaatst: ma 05 jul 2010 14:55 Onderwerp: |
|
|
Het alarmsysteem, het kantoor.
In principe is alles bruikbaar als bewijs, maar in dit geval vermoed ik dat de werkgever zich niet als een goed werkgever gedraagt door dit soort informatie uit de registratie van het alarmsysteem te halen zonder je hierover vooraf in te lichten. Verder is die informatie, zoals je zelf aangeeft, blijkbaar onvoldoende betrouwbaar om te bewijzen dat je daadwerkelijk te weinig uren hebt gemaakt.
Zo op het eerste gezicht denk ik niet dat je werkgever veel kans maakt. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
|
 |
ouwe sloeber
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 05 jul 2010 14:59 Onderwerp: |
|
|
Wat een vreemd verhaal!? Ik denk dat je gelijk hebt. Dat dit juridisch weinig hout snijdt.
Maar dan nog:
Je werkgever haalt uit het alarmsysteem of jij voldoende uren hebt gemaakt. Blijkbaar is er een regel dat JIJ het alarmsysteem uit moet zetten.
Als het alarmsysteem al uit stond als jij op je werk kwam, dan zou er dat toch op kunnen d uiden dat jij al aanwezig was? Of zet je het uit met een persoonlijke code die te traceren is?
Dat betekent dat je volgens je baas soms hele dagen niet aanwezig bent geweest?
Maar dan nog....dan hadden ze actie moeten ondernemen. Bellen waar je blijft bijvoorbeeld. Gesprekken.
JE leidinggevende heeft toch ook wel gezien dat je op je werk bent? |
|
|
|
|
 |
|
|