Mark-
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Ava
|
Geplaatst: di 29 jun 2010 10:16 Onderwerp: Studiekosten terugbetalen niet verlengen contract? opzeggen |
|
|
Ik heb een vraag,
heb al behoorlijk wat jurisprudentie doorgenomen, maar ik kon nergens een eenzijdig of duidelijk antwoord vinden.
Ik heb een bepaald arbeidscontract bij mijn huidige werkgever.
Dit is mijn 2e jaarcontract. Einddato 31-10-2010.
Ik heb aangegeven dat ik het deze maand (juni) wilde horen , omdat ik ook met mijn studie zit. Mijn werkgever heeft besloten om mijn contract niet te verlengen.
Niet vanwege niet functioneren, maar vanwege o.a. overcapaciteit.
Ik heb een studieschuld bij mijn huidige werkgever lopen. Nu weet ik dat er uitspraak is geweest bij opzeggen door werkgever dat ik dan niet mijn studiekosten hoef terug te betalen, echter wat is het geval als ik opzeg doordat mijn baas mijn contract niet verlengd.
Ik heb al aangeboden om studiekosten 50/50 te splitten, maar hij wil hier niet van weten.
Sideline informatie: ik ben in 2005 met mijn studie begonnen ben in 2008 overgestapt van voltijd naar deeltijd studie op verzoek van bedrijf, om daar 36 uur te gaan werken en 8 uur naar school te gaan.
Er is een studiecontract aangegaan. Hierin staat zoals eigenlijk gebruikelijk dat ik mijn studiekosten moet terugbetalen als ik zelf opzeg ; of dat als ik wegga binnen 3 jaar na voltooiing van studie |
|