maartjedevries
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HZu
|
Geplaatst: za 12 jun 2010 14:48 Onderwerp: |
|
|
DENNIS79 schreef: | maartjedevries schreef: | Ik heb in een eerder antwoord aangehaald dat ik betwijfel of die 4 tot 6 weken een redelijke termijn is. |
Ok wat dat betreft heb je gelijk, en heb ik wellicht te snel conclusies getrokken uit jouw verhaal.
Het punt dat ik echter wil maken is dat mijns inziens de verkoper al toegeeft dat de termijn onredelijk lang is. Als ik de TS goed begrijp dan geeft de verkoper aan dat het dusdanig lang gaat duren dat hij ook bereid is er een lager bedrag voor te betalen. Kennelijk is d everkoper van mening dat hij -meer dan- begrip heeft indien de koper een ander product wenst aan te schaffen. In dat geval dient de verkoper een volgende optie aan te bieden, namelijk de overlast beperken: aanbieden van tijdelijk leen-exemplaar. Kan of wil de verkoper dat niet, dan zal hij niet langer kunnen volstaan met het vergoeden van een lager bedrag dan de nieuwe dagwaarde. |
Ik ben het helemaal met je eens. De verkoper moet nu hij niet kan voldoen aan een redelijke termijn met een oplossing komen.
Ik ben trouwens benieuwd naar wat de TS heeft gedaan. |
|