modenaman
Leeftijd: 64 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 04 mei 2010 14:30 Onderwerp: veiling huis |
|
|
Hallo,
Ik had een achterstand met mijn hypotheek.De bank (Obvion in dit geval), wilde dat ik een en ander zou betalen en anders zou er geveild worden.
Omdat ik het niet helemaal eens was met het gestelde ben ik begonnen om een nieuwe hypotheek af te sluiten, maar dat was nog niet 100% rond voor de veilingdatum. Obvion vond dit toch reden om de veiling door te laten gaan, en toen ik contact heb gezocht (via e-mail) met de notaris die een en ander zou veilen, met het verzoek om door te geven wat er exact betaald zou moeten worden om de veiling niet door te laten gaan heb ik geen reactie gehad. Omdat ik in mijn mail ook verteld had dat de nieuwe hypotheek nagenoeg rond was ging ik er vanuit dat die notaris de zaak kon regelen.
Niets was minder waar want nu is het huis geveild en gegund en zit ik met een mogelijkheid voor een nieuwe hypotheek en een persoon die een fors bedrag voor me heeft gereserveerd zodat ik de openstaande schuld zou kunnen betalen ( 6 maandtermijnen plus een bedrag voor kosten). ik ben het dus helemaal niet eens met de gang van zaken en weet niet of ik nu nog stappen kan ondernemen zodat ik alsnog de schuld kan aflossen en een nieuwe hypotheek kan afsluiten.
Ik ben ten einde raad...........
Alvast bedankt voor de hulp
John |
|