Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
is het mogelijk de huurschuld te innen ? |
ja, via xxx manieren |
|
100% |
[ 2 ] |
nee, als particulier verhuurder heb je geen recht daartoe |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 2 |
|
Auteur |
Bericht |
peer_peters
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 27 apr 2010 20:54 Onderwerp: Huurschuld innen, huurder verdwenen |
|
|
Hallo Rechtenforum,
Ik heb een probleem, 3 jaar had k mijn oude woning tijdelijk verhuurd via tijdelijk contract aan een familie. Ik heb echter de huur opgezegd per 1 mei en zij hebben de maand april niet betaald. De borg dekt dit niet aangezien de huurders vele zaken vernield hebben en alles gerenoveerd moet worden. Ondertussen zijn ze al verhuisd zonder adres achter te laten.
Nu denk ik dat ik via de gemeente via een adresonderzoek achter hun nieuwe adres kan komen indien ze in den haag zijn blijven wonen. Klopt dat?
En hoe moet ik nu de huurschuld innen, incassoburo en deurwaarder hebben weinig intresse in de zaak tot nu toe omdat we geen bedrijf zijn maar een particulier verhuurder. Moet ik een advocaat inschakelen en heeft dat zin als dat over zo'n 800 euro gaat? Moet ik aangifte van xxx doen bij de politie?
Wat zijn mijn mogelijke rechtsmiddelen? Graag hoor ik uw oordeel |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|