|
Auteur |
Bericht |
dof
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UA
Berichten: 188
|
Geplaatst: di 13 apr 2010 12:15 Onderwerp: Eenzijdige wijziging van het contract vanwege fout |
|
|
Ik heb in mei een contract gesloten met een telefoonprovider. In augustus kwam ik tot de conclusie dat het abonnement niet goed bij mij pastte en ik heb dit toen met goedvinden van de provider gewijzigd. De korting van mijn oude contract bleef echter ook op de nieuwe factuur terugkomen. Nu opeens 7 maanden later trekt de provider de korting in, omdat volgens hun de korting verviel bij het wijzigen van het contract en dit door een administratieve fout niet is doorgevoerd. Zij stellen daarbij tevens dat mij in een telefoongesprek (waarbij ik het contract wijzigde) is medegedeeld dat het mogelijk was dat deze korting verviel als ik het contract wijzigde. Opmerkelijk genoeg kan ik mij dit telefoongesprek niet herinneren en heb ik het wijzigen van het contract per e-mail opgegeven.
Ik vroeg me af wat mijn rechten in dezen zijn. |
|
|
|
 |
dof
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UA
Berichten: 188
|
Geplaatst: do 15 apr 2010 16:08 Onderwerp: |
|
|
Ik heb inmiddels enkele keren contact gehad, maar we zijn nog niks opgeschoten. In de AV is hierover niks te vinden. Zij blijven stellig volhouden dat de korting vervalt zoals besproken in het gesprek, maar hebben geen opname van dit gesprek, behalve hun eigen aantekeningen. |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: ma 19 apr 2010 12:21 Onderwerp: |
|
|
Voor de omstandigheden van het geval zou het helpen als je meedeelt welk abonnement je eerst had en welk abonnement je nu hebt. Hoeveel korting kreeg je maandelijks? Tevens of je er een mobiele telefoon bij hebt gekregen en of je daarvoor betaald hebt, dan wel gratis hebt gekregen.
Daarbij hoor ik graag op basis waarvan jij van oordeel bent dat je aanspraak kan maken op enige korting. Het lijkt mij dat korting hoort bij een bepaalde actie, met een bepaald actie abonnement. Indien JIJ er voor kiest om een ander abonnement te nemen, dan lijkt het mij logisch dat er ook geen korting meer is. Je hebt namelijk geen ACTIE abonnement meer. Dus waarom denk jij dat je wel recht op korting had? Voor zover ik het kan overzien maakt het dus ook niet uit of zij het al dan niet tegen jou gezegd hebben, of dat zij dat überhaupt op de geluidsband hebben gezet. |
|
|
|
 |
|